Oryginalny olej silnikowy JCB EP 15W40
Zaawansowany olej silnikowy o wysokiej specyfikacji. Nadaje się do użytku w pojazdach użytkowanych na drogach i w terenie w tym spełniających normy emisji spalin Euro 3. W szczególności w ciągnikach rolniczych JCB FASTRAC z silnikami Cummins TIER 2 i TIER 3 oraz Perkins. Wyjątkowa ochrona silników wolnossących i z turbodoładowaniem sprawia, że jest to idealny wybór zarówno dla jednorodnej floty, jak i różnorodnego parku maszynowego.
Korzyści:
• Idealny dla silników JCB Dieselmax Tier 2 i Tier 3.
• Uniwersalny olej silnikowy o doskonałym stosunku wartości do ceny.
• Doskonałe zabezpieczenie przed wycieraniem cylindrów i zużyciem krzywek.
• Chroni silnik przed zużyciem korozyjnym w zastosowaniach terenowych.
• Zapewnia szybkie smarowanie po zimnym rozruchu, ograniczając zużycie silnika.
• Chroni silnik przed zanieczyszczeniem sadzą ze spalania (problem występujący w układach recyrkulacji spalin).
• Jakość produktu umożliwia szeroki zakres zastosowań, od samochodów osobowych po ciężarowe.
• Uniwersalny olej umożliwia racjonalizację zakresu produktów.
Klasa wydajności:
API CH-4 / SJ. ACEA E5, E3, B3, A3.
Normy producentów:
MAN M3275. MB 228.3. Volvo VDS-2. MTU typ 2. Mack EO-M Plus. Caterpillar ECF-1. Cummins CES 20071,
-72, -76, -77. Zalecany dla Renault VI RLD. Przewyższa wymagania norm DAF, IVECO i Scania.
Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Oryginalny olej silnikowy JCB EP 15W40
Zaawansowany olej silnikowy o wysokiej specyfikacji. Nadaje się do użytku w pojazdach użytkowanych na drogach i w terenie w tym spełniających normy emisji spalin Euro 3. W szczególności w ciągnikach rolniczych JCB FASTRAC z silnikami Cummins TIER 2 i TIER 3 oraz Perkins. Wyjątkowa ochrona silników wolnossących i z turbodoładowaniem sprawia, że jest to idealny wybór zarówno dla jednorodnej floty, jak i różnorodnego parku maszynowego.
Korzyści:
• Idealny dla silników JCB Dieselmax Tier 2 i Tier 3.
• Uniwersalny olej silnikowy o doskonałym stosunku wartości do ceny.
• Doskonałe zabezpieczenie przed wycieraniem cylindrów i zużyciem krzywek.
• Chroni silnik przed zużyciem korozyjnym w zastosowaniach terenowych.
• Zapewnia szybkie smarowanie po zimnym rozruchu, ograniczając zużycie silnika.
• Chroni silnik przed zanieczyszczeniem sadzą ze spalania (problem występujący w układach recyrkulacji spalin).
• Jakość produktu umożliwia szeroki zakres zastosowań, od samochodów osobowych po ciężarowe.
• Uniwersalny olej umożliwia racjonalizację zakresu produktów.
Klasa wydajności:
API CH-4 / SJ. ACEA E5, E3, B3, A3.
Normy producentów:
MAN M3275. MB 228.3. Volvo VDS-2. MTU typ 2. Mack EO-M Plus. Caterpillar ECF-1. Cummins CES 20071,
-72, -76, -77. Zalecany dla Renault VI RLD. Przewyższa wymagania norm DAF, IVECO i Scania.
4001/1803E
3 Przedmioty
Nowy produkt
Oryginalny olej silnikowy JCB EP 15W40
Zaawansowany olej silnikowy o wysokiej specyfikacji. Nadaje się do użytku w pojazdach użytkowanych na drogach i w terenie w tym spełniających normy emisji spalin Euro 3. W szczególności w ciągnikach rolniczych JCB FASTRAC z silnikami Cummins TIER 2 i TIER 3 oraz Perkins. Wyjątkowa ochrona silników wolnossących i z turbodoładowaniem sprawia, że jest to idealny wybór zarówno dla jednorodnej floty, jak i różnorodnego parku maszynowego.
Korzyści:
• Idealny dla silników JCB Dieselmax Tier 2 i Tier 3.
• Uniwersalny olej silnikowy o doskonałym stosunku wartości do ceny.
• Doskonałe zabezpieczenie przed wycieraniem cylindrów i zużyciem krzywek.
• Chroni silnik przed zużyciem korozyjnym w zastosowaniach terenowych.
• Zapewnia szybkie smarowanie po zimnym rozruchu, ograniczając zużycie silnika.
• Chroni silnik przed zanieczyszczeniem sadzą ze spalania (problem występujący w układach recyrkulacji spalin).
• Jakość produktu umożliwia szeroki zakres zastosowań, od samochodów osobowych po ciężarowe.
• Uniwersalny olej umożliwia racjonalizację zakresu produktów.
Klasa wydajności:
API CH-4 / SJ. ACEA E5, E3, B3, A3.
Normy producentów:
MAN M3275. MB 228.3. Volvo VDS-2. MTU typ 2. Mack EO-M Plus. Caterpillar ECF-1. Cummins CES 20071,
-72, -76, -77. Zalecany dla Renault VI RLD. Przewyższa wymagania norm DAF, IVECO i Scania.