Olej silnikowy JCB UP 10W30 - 200 l

4 277,99 zł
Brutto
Oryginalny olej silnikowy JCB UP 10W30 To olej do silników Diesla o ultrawysokiej wydajności, zawierający ograniczoną ilość popiołu siarczanego, fosforu i siarki (mid SAPS). Opracowany do stosowania w najnowszych silnikach wysokoprężnych zgodnych z wymaganiami USA EPA 2007 i EURO 5. Posiada niska klasę lepkości SAE 10W30 co zapewnia bardziej ekonomiczne zużycie paliwa. Korzyści: • Ogranicza zapychanie się filtra cząstek stałych (DPF/CRT). • Ochrona systemów selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). • Doskonałe zabezpieczenie przed wycieraniem cylindrów i zużyciem krzywek. • Zapewnia szybkie smarowanie po zimnym rozruchu, ograniczając zużycie silnika. • Chroni silnik przed zanieczyszczeniem sadzą ze spalania. Klasa wydajności: API CJ-4 / API SM / API CF. ACEA E9. Normy producenta: Volvo VDS-4. Renault RLD-3. MB 228.31. MAN 3575. MAN 3275. MTU typ 2.1. Cat ECF-3/ECF-2. Cummins CES 20081. JASO DH-2
Ilość

  • Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
  • Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
  • Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Oryginalny olej silnikowy JCB UP 10W30 To olej do silników Diesla o ultrawysokiej wydajności, zawierający ograniczoną ilość popiołu siarczanego, fosforu i siarki (mid SAPS). Opracowany do stosowania w najnowszych silnikach wysokoprężnych zgodnych z wymaganiami USA EPA 2007 i EURO 5. Posiada niska klasę lepkości SAE 10W30 co zapewnia bardziej ekonomiczne zużycie paliwa. Korzyści: • Ogranicza zapychanie się filtra cząstek stałych (DPF/CRT). • Ochrona systemów selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). • Doskonałe zabezpieczenie przed wycieraniem cylindrów i zużyciem krzywek. • Zapewnia szybkie smarowanie po zimnym rozruchu, ograniczając zużycie silnika. • Chroni silnik przed zanieczyszczeniem sadzą ze spalania. Klasa wydajności: API CJ-4 / API SM / API CF. ACEA E9. Normy producenta: Volvo VDS-4. Renault RLD-3. MB 228.31. MAN 3575. MAN 3275. MTU typ 2.1. Cat ECF-3/ECF-2. Cummins CES 20081. JASO DH-2
JEDNORAZOWY
4001/3003E
3 Przedmioty
Nowy produkt