Oryginalny olej przekładniowy JCB HP
Wysoko rafinowany parafinowy olej mineralny, zawierający specjalne dodatki
chroniące przed skrajnie dużym naciskiem i modyfikatory tarcia,
Jest odpowiednim rozwiązaniem do szerokiego zakresu zastosowań obejmującego: osie,
hamulce olejowe, sprzęgła, przekładnie i hydraulikę.
Korzyści:
• Zapewnia doskonałe smarowanie elementów układu napędowego.
• Optymalna charakterystyka tarcia dla hamulców mokrych.
• Zapobiega ślizganiu się sprzęgła niezależnego wału odbioru mocy (ang. IPTO) i ogranicza natężenie
odgłosów pracy hamulców mokrych.
• Odpowiedni do układów hydraulicznych w ciągnikach.
• Doskonała stabilność lepkości między przeglądami.
• Zapewnia dobre smarowanie przekładni.
• Zapobiega korozji komponentów maszyn.
• Zawiera skuteczny środek przeciwpieniący.
Klasa wydajności:
API GL-4
Spełnia normy innych producentów:
Case MS 1209 (Hy-Tran Plus, przekładnie, hydraulika, hamulce mokre). Case UK/David Brown.
John Deere JDM J20C. Fiat AF 87. Ford New Holland. ESEN-M2C86-B. Komatsu Dresser B06-0002.
Landini UTTO. Massey Ferguson CMS M 1127, 1135, 1141. SAME UTTO (modele późniejsze niż 1981 r.).Valmet/Volvo BM UTTO (przekładnie, hydraulika). Allison C-3 (automatyczne skrzynie biegów).
Caterpillar TO-2 (skrzynie biegów).
Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Oryginalny olej przekładniowy JCB HP
Wysoko rafinowany parafinowy olej mineralny, zawierający specjalne dodatki
chroniące przed skrajnie dużym naciskiem i modyfikatory tarcia,
Jest odpowiednim rozwiązaniem do szerokiego zakresu zastosowań obejmującego: osie,
hamulce olejowe, sprzęgła, przekładnie i hydraulikę.
Korzyści:
• Zapewnia doskonałe smarowanie elementów układu napędowego.
• Optymalna charakterystyka tarcia dla hamulców mokrych.
• Zapobiega ślizganiu się sprzęgła niezależnego wału odbioru mocy (ang. IPTO) i ogranicza natężenie
odgłosów pracy hamulców mokrych.
• Odpowiedni do układów hydraulicznych w ciągnikach.
• Doskonała stabilność lepkości między przeglądami.
• Zapewnia dobre smarowanie przekładni.
• Zapobiega korozji komponentów maszyn.
• Zawiera skuteczny środek przeciwpieniący.
Klasa wydajności:
API GL-4
Spełnia normy innych producentów:
Case MS 1209 (Hy-Tran Plus, przekładnie, hydraulika, hamulce mokre). Case UK/David Brown.
John Deere JDM J20C. Fiat AF 87. Ford New Holland. ESEN-M2C86-B. Komatsu Dresser B06-0002.
Landini UTTO. Massey Ferguson CMS M 1127, 1135, 1141. SAME UTTO (modele późniejsze niż 1981 r.).Valmet/Volvo BM UTTO (przekładnie, hydraulika). Allison C-3 (automatyczne skrzynie biegów).
Caterpillar TO-2 (skrzynie biegów).
4000/0505E
5 Przedmioty
Nowy produkt
Oryginalny olej przekładniowy JCB HP
Wysoko rafinowany parafinowy olej mineralny, zawierający specjalne dodatki
chroniące przed skrajnie dużym naciskiem i modyfikatory tarcia,
Jest odpowiednim rozwiązaniem do szerokiego zakresu zastosowań obejmującego: osie,
hamulce olejowe, sprzęgła, przekładnie i hydraulikę.
Korzyści:
• Zapewnia doskonałe smarowanie elementów układu napędowego.
• Optymalna charakterystyka tarcia dla hamulców mokrych.
• Zapobiega ślizganiu się sprzęgła niezależnego wału odbioru mocy (ang. IPTO) i ogranicza natężenie
odgłosów pracy hamulców mokrych.
• Odpowiedni do układów hydraulicznych w ciągnikach.
• Doskonała stabilność lepkości między przeglądami.
• Zapewnia dobre smarowanie przekładni.
• Zapobiega korozji komponentów maszyn.
• Zawiera skuteczny środek przeciwpieniący.
Klasa wydajności:
API GL-4
Spełnia normy innych producentów:
Case MS 1209 (Hy-Tran Plus, przekładnie, hydraulika, hamulce mokre). Case UK/David Brown.
John Deere JDM J20C. Fiat AF 87. Ford New Holland. ESEN-M2C86-B. Komatsu Dresser B06-0002.
Landini UTTO. Massey Ferguson CMS M 1127, 1135, 1141. SAME UTTO (modele późniejsze niż 1981 r.).Valmet/Volvo BM UTTO (przekładnie, hydraulika). Allison C-3 (automatyczne skrzynie biegów).
Caterpillar TO-2 (skrzynie biegów).