Olej silnikowy JCB Ultimate Performance 15W40 - 20 l

577,33 zł
Brutto
Oryginalny olej silnikowy JCB Ultimate Performance 15W40 To olej przeznaczony dla silników wysokoprężnych Tier 4i/Stage IIIB i T4 Final, w których używane są technologie oczyszczania spalin takie jak DOC (katalizator utleniający do silników Diesla), DPF (filtr cząstek stałych) oraz SCR (selektywna redukcja katalityczna) w celu zachowania zgodności z przepisami dotyczącymi emisji. Został opracowany z dla silników Diesla o ultrawysokiej wydajności, o średniej zawartości popiołu siarczanego, fosforu i siarki (mid SAPS) oraz przeznaczony do smarowania najnowszych silników wysokoprężnych o wysokich osiągach USA EPA 2007 i EURO 5, w szczególności jeśli wyposażone są one w instalacje oczyszczania spalin (takie jak DOC, DPF i SCR), zasilanych niskosiarkowym olejem napędowym (50 ppm lub mniej) oraz działających pod bardzo dużym obciążeniem. Korzyści: • Formuła opracowana specjalnie do zastosowań ACEA E9 i API CJ-4. • Ogranicza zapychanie się filtra cząstek stałych (DPF/CRT). • Ochrona systemów selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). • Doskonałe zabezpieczenie przed wycieraniem cylindrów i zużyciem krzywek. • Zapewnia szybkie smarowanie po zimnym rozruchu, ograniczając zużycie silnika. • Chroni silnik przed zanieczyszczeniem sadzą ze spalania. Klasa wydajności: API CJ-4 / API SM. ACEA E9 Normy producentów: Volvo VDS-4. Renault RLD-3. MB 228.31. MAN 3575. MAN 3275. MTU typ 2.1. Deutz DQC III-05. Cat ECF-3/ECF-2/ECF-1a. Mack EOM- Premium Plus. Cummins CES 20081. DDC 93K218.
Ilość

  • Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
  • Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
  • Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Oryginalny olej silnikowy JCB Ultimate Performance 15W40 To olej przeznaczony dla silników wysokoprężnych Tier 4i/Stage IIIB i T4 Final, w których używane są technologie oczyszczania spalin takie jak DOC (katalizator utleniający do silników Diesla), DPF (filtr cząstek stałych) oraz SCR (selektywna redukcja katalityczna) w celu zachowania zgodności z przepisami dotyczącymi emisji. Został opracowany z dla silników Diesla o ultrawysokiej wydajności, o średniej zawartości popiołu siarczanego, fosforu i siarki (mid SAPS) oraz przeznaczony do smarowania najnowszych silników wysokoprężnych o wysokich osiągach USA EPA 2007 i EURO 5, w szczególności jeśli wyposażone są one w instalacje oczyszczania spalin (takie jak DOC, DPF i SCR), zasilanych niskosiarkowym olejem napędowym (50 ppm lub mniej) oraz działających pod bardzo dużym obciążeniem. Korzyści: • Formuła opracowana specjalnie do zastosowań ACEA E9 i API CJ-4. • Ogranicza zapychanie się filtra cząstek stałych (DPF/CRT). • Ochrona systemów selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). • Doskonałe zabezpieczenie przed wycieraniem cylindrów i zużyciem krzywek. • Zapewnia szybkie smarowanie po zimnym rozruchu, ograniczając zużycie silnika. • Chroni silnik przed zanieczyszczeniem sadzą ze spalania. Klasa wydajności: API CJ-4 / API SM. ACEA E9 Normy producentów: Volvo VDS-4. Renault RLD-3. MB 228.31. MAN 3575. MAN 3275. MTU typ 2.1. Deutz DQC III-05. Cat ECF-3/ECF-2/ECF-1a. Mack EOM- Premium Plus. Cummins CES 20081. DDC 93K218.
4001/2905E
110 Przedmioty
Nowy produkt